Rolig putning - online foredrag om forældre-power og børns søvn

Med Katrine Birk og Emilie Melgaard Jacobsen

I dette online foredrag på to timer og 20 minutter, er det vores ønske at støtte din unikke intuition og give dig konkrete værktøjer til at skabe roligere rammer omkring putning.

• I første del af foredraget har vi fokus på forventninger og facts om børns søvn, samt nervesystemets indvirkning på denne.
  • I del to får du masser af lækre værktøjer som er lette at gå til og prøve af med det samme!
  • I del 3, får du en akupressur og zoneterapi guide, men konkrete zoneterapi- og akupressurpunkter, du kan bruge til at afstresse dit barn, og skabe bedre rammer for en rolig putning.

Foredraget giver inspiration til en kærlig og rolig putning af børn i alderen 0-10 år.

Om foredragsholderne Emilie Melgaard Jacobsen og Katrine Birk

Fordraget holdes af Emilie Melgaard Jacobsen og Katrine Birk. Vi er begge mødre og vi brænder begge for at skabe mere flow, kærlighed og energi hos børn, unge og voksne.

Emilie er mor til to, snart tre. Hun er uddannet pædagog og forfatteren og skaberen bag "Natbjørnen Tjugga". Emilie producerer meditationer der har fokus på at skabe ro og bedre søvn for store og små.

Katrine har 4 børn og er stifteren bag "Tryk og glad" konceptet. Hun har skrevet 6 bøger i Tryk og glad bogserien, hvoraf 2 af dem har fokus på akupressur og zoneterapi til en sund, nærende og rolig søvn. Derudover er hun uddannet inden for familievejledning, og er pt i gang med at uddanne sig videre til familieterapeut.

De bedste svar til dit barns trivsel, har du selv indeni

Vi ønsker at give dig poweren til at stole på din egen forældre-intuition, både når det kommer til putning, og til hverdagen med børn generelt

Akupressur og zoneterapi guide - for at skabe mere ro

Som bonus får du sammen med dette foredrag, et zoneterapi- og akupressur kursus, som viser dig hvordan du kan trykke, nusse og massere, for at afstresses dit barns nervesystem, hoved og krop. På den måde kan du bedre skabe rammerne for en rolig puttesituation, samt hjælpe dit barn godt på vej ind i søvnen.

Oh yes - Jeg vil i gang med det samme!

Mest stillede spørgsmål

Hvornår starter foredraget?
Foredraget er optaget på forhånd, og du kan se det på video med det samme din bestilling er gået igennem.
Hvor længe har jeg adgang til foredraget?
Det ligger online til dig, til evig tid :-)
Hvor længe varer foredraget?
Foredraget varer ca 2 timer og 20 minutter. Du kan dog pause og play så tosset ud vil, og tage det hele i dit eget tempo.
Hvor gamle skal børnene være før det giver mening at se foredraget?
Foredraget giver mening uanset hvilken alder dit barn har. Både forældre med nyfødte babyer, og forældre medskole-børn, kan få glæde af det.
Jeg vil bare gerne se foredraget, er det nødvendigt med akupressur og zoneterapi?
Nej slet ikke, denne del er blot ment som en bonus til dig som gerne vil massere dit barn. Omvendt, kan du også bruge akupressur og zoneterapi guiden, uden at se foredraget, selvom vi selvfølgelig anbefaler at du gør.
Handler foredraget meget om Natbjørnen Tjugga og Tryk & Glad?
Nej det gør det ikke. Vi nævner disse ting som konkrete værktøjer, som kan være dejligt for nogle børn, men selve foredraget handler ikke om Natbjørnen Tjugga eller Tryk & Glad.